Инструкции за отварање на PayPal сметка со македонска кредитна/дебитна картичка

Следете ги следните инструкции за отварање на PayPal сметка доколку сакате да ја поврзите со кредитна/дебитна картичка издадена од некоја од македонските банки

*НАПОМЕНА може да се користат само VISA кредитни/дебитни картички.

**Ве молам прво прочитајте го упатството до крај па потоа вратете се тука и започнете со следење на инструкциите.

***Доколку веќе имате PayPal сметка и сакате само да додадете македонска картичка (или да додадете втора картичка на истата сметка) започнете да ги следите инструкциите од Чекор 5.

Чекор 1.
Одете на www.paypal.com и кликнете на Sign Up.




Чекор 2.
На следната страна која ќе се отвори одберете земја: Slovenia и кликнете Get Started во делот PayPal for you.


Чекор 3. 

3.1 На следната страна пополнете ги сите полиња. 
  • Внесете валидна e-mail адреса затоа што подоцна ќе треба да ја потврдите истата. 
  • Внесете ја Вашата точна адреса на живеење во Македонија
  • Во полето State/Province/Region внесете Macedonia, а во полето Postal code внесете го поштенскиот код на Вашиот град.
  • Во полето Mobile number внесете било што (на пример: 0501234567).
  • ОДШТИКЛИРАТЕ го Link my credit card so I can start shopping right away (recommended) - податоците за кредитната/дебитната картичка ќе ги внесите подоцна.
  • Прифатете ги условите за користење на PayPal со штиклирање на By ticking the box and clicking the button, I agree and consent to the terms of:
и кликнете на Agree and Create Account за да продолжите понатаму.


3.2 На следната страна внесете го текстот од сликата и кликнете Continue.


3.3 Следната страна која ќе се отвори ќе Ви побара да внесете информации за Вашата кредитна/дебитна картичка. НЕ ВНЕСУВАЈТЕ НИШТО. Кликнете на Go to My Account.


3.4 Со ова вашата PayPal сметка е отворена. Треба уште да ја потврдите вашата e-mail адреса и да ја поврзете Вашата кредитна/дебитна картичка.


Чекор 4. 

Сега треба да ја потврдите вашата e-mail адреса.
4.1 За да го направите тоа кликнете на Confirm email address во делот Notifications кој се наоѓа на десната страна на екранот.


4.2 Слената страна која ќе се отвори ќе Ве информира дека кодот за потврда веќе е испратен на Вашата e-mail адреса. 


4.3 Сега треба да ја отворите вашата електронска пошта (ВО НОВО ЈАЗИЧЕ) и да ја видите пораката која Ви ја испрати PayPal. Кликнете на Link Now.


4.4 Следно треба да ја внесете Вашата PayPal лозинка и кликнете Login.


4.5 Следно ќе треба да ги ажурирате податоците за Вашата PayPal сметка. Одберете ги двете безбедносни прашања и напишете Ваши одговори за нив. Делот Nationality оставете го Slovenia. Потоа кликнете Submit.


4.6 На следната страна кликнете Log Out во горниот десен агол од прозорецот.


4.7 Затворете ги сите јазичиња од PayPal.

* Во случај да не можете да кликнете на Link Now следете ги следните чекори во спротивно продолжете со Чекор 5.

4.3.1 Во случај да не можете да кликнете на Link Now во електронската порака која ја добивте од PayPal вратете се во јазичето од PayPal и кликнете на Click here if the button does not appear in the email во делот Step 2: Click The Confirmation Email Button.


4.3.2 Во следната страна внесете го кодот кој го добивте во електронската порака.
(кодот се наоѓа на крајот од пораката која ја добивте во долниот лев агол

 )


Внесете го кодот во делот Please enter it here и кликнете Confirm.


4.3.3 Продолжете со Чекор 4.4.

Чекор 5.

Сега остана само да се поврзи вашата кредитна/дебитна картичка.

5.1 Одете на www.paypal.com, внесете ја e-mail адресата со која се регистриравте и Вашата лозинка и кликнете Log In за да пристапите во Вашата PayPal сметка.


5.2 Откако ќе ја отворите вашата PayPal сметка кликнете на Withdraw во горниот дел од страната.



5.3 На следната страна која ќе се отвори кликнете на Withdraw funds to your card.




5.4 Следната страна која ќе се отвори е страната каде што треба да ги внесете податоците за Вашата кредитна/дебитна картичка.

Можете да внесете Ваша кредитна/дебитна картичка или картичка која гласи на некој друг член од вашето семејство но мора да го има истото презиме како Вашето, затоа што презимето не може да се смени.

Пополнете ги следните полиња:
  • Внесете име или оставете доколку е Вашето во делот First Name.
  • Видот на картичката во делот Card Type може да биде само VISA.
  • Внесете го бројот на Вашата картичка во делот Card Number.
  • Одберете ја датата на валидност на картичка во делот Expiration Date.
  • Внесете го три цифрениот безбедносен код на картичката кој се наоѓа на задната страна во делот Card Security Code
  • Оставете го селектирано полето Use this address as billing address.
  • Кликнете Add Card за да ја поврзете Вашата картичка со PayPal.


Откако ќе кликнете на Add Card вашата картичка ќе биде поврзана со вашата PayPal сметка и можете да ја користите за плаќање со истата преку PayPal.

Откако целосно го прочитавте и разбравте ова упатство вратете се на почетокот и следете ги инструкциите за да направите PayPal сметка со македонска кредитна/дебитна картичка. 
Кликнете овде за да се вратите на врвот.

Доколку веќе имате PayPal сметка и сакате само да додадете македонска картичка (или да додадете втора картичка на истата сметка) започнете да ги следите инструкциите од Чекор 5.

Доколку Ви помогнав можете да ме почастите пиво со кликање на Donate копчето подолу преку вашата PayPal сметка :)



17 comments:

  1. castam pivo ako kazes kako da napravam smetka na pay pal za da primam pari :)

    ReplyDelete
  2. И јас частам пиво за инфо како да направам за примање пари :))

    ReplyDelete
  3. Ova izgleda veke ne e taka, na mobilniot broj praka kod koj mora das e vnese, znaci ne moze Slovenia ili druga drzava da se vnese. Nekoj drug nacin da ne imas? :-)

    ReplyDelete
  4. Mene mi e paypalot napraven za Slovenia, a telefonski broj od Makedonija i kodot stignuva.. Porano do pred godina dena mislam ne mi davase opcija za od druga drzava telefonski broj da vnesam, morase samo od Slovenia. Sega moze...

    ReplyDelete
  5. dali moze da se primsat pari na paypal vo makedonia od online rabota
    .i dali moze da se naraca paypal kkarticka vo mmakedonija

    ReplyDelete
  6. Druze daj objasni igram igri i mi pise isplara preku paypal a ne mozam nikako da se povrzam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto i jas mi vika deka mi se prefrleni sredstva na paypal a tamu ne mi gi dava kako pozicija na sredstva moze li da mi kazes za sto se raboti.

      Delete
    2. Pomagaj, koja igra da igram za pari ??

      Delete
  7. Celo vreme bara visa a koga vnesuvam sifra od visa ne ja prifaka ..ja prifatinod master card..cudno

    ReplyDelete
  8. I jas sum probal na mnogu opcii ne se otvora paypal za primanje sredstva

    ReplyDelete
  9. Zasto nemoze da se otvori sketka za primanje sredvstva preku pay pal

    ReplyDelete
  10. Brate Kazi ako sakas koj igri gi igras I zarabotuvas da zarabotam I jas

    ReplyDelete
  11. Zasto nema vo MK pej pal za primanje pari

    ReplyDelete
  12. AndreyMesut567@gmail.com

    ReplyDelete